Meer klanten door narrowcasting schermen
Anno 2021 komt de inzet van narrowcasting steeds meer voor, dit komt door de digitalisering. Via een narrowcasting scherm kun je klanten werven op een professionele en subtiele manier. Hierin is ontzettend veel mogelijk, zo kun je de schermen bijvoorbeeld binnen en buiten inzetten. Ook is het vrij makkelijk, je hebt alleen schermen nodig en digital signage software. Een van de grotere bedrijven in schermen is ZetaDisplay. Door middel van het scherm kan je de boodschap uitdragen die je wilt. Maar hoe levert dit nieuwe klanten op? Daar vertel ik je alles over in deze tekst.
De samenstelling
Uit onderzoek en verkoopanalyses is gebleken dat narrowcasting effectief bijdraagt aan meer klanten. Dit is wel afhankelijk van hoe het wordt ingezet. De boodschap en de verpakking moeten namelijk beide op een goede manier gepresenteerd worden. De klant moet een neiging voelen om actie te ondernemen op basis van jouw boodschap. Wanneer dit goed is, ontstaat er een groei in klanten. Ook is de juiste digital signage software hierbij belangrijk. Dit is de software waarmee de boodschap gepresenteerd wordt. Hierin is ontzettend veel mogelijk.
Breed inzetbaar
Met de digital signage software kan je je boodschap klaarmaken en de narrowcasting scherm doet de rest. Hiervoor kun je grote en kleine schermen gebruiken. Je kunt ze bijvoorbeeld inzetten bij de ingang van je kantoor, winkels of publieke ruimtes. Op deze manier creëer je een soort informatiekanaal voor bezoekers of collega’s. Je kunt het scherm dus informatief inzetten maar ook commercieel of gericht op entertainment. De mogelijkheden zijn in ieder geval breed. Via narrowcasting bied je net wat meer informatie aan. Ook kun je je boodschap aan laten sluiten bij je andere communicatiemiddelen. Zo komt de boodschap extra goed over en komt er meer awareness onder de consumenten. Bovendien is het een voordelige manier om je klanten of werknemers te bereiken. Je kunt de boodschap namelijk doeltreffend inzetten en constant veranderen.